onsdag 29 januari 2014

I måndags

I måndags hade jag en heldag med mig själv. Det var så skönt att slippa titta på klockan hela tiden och känna sig stressad. Jag började med att träna med Tanja, sen åt jag brunch på Joan's on third och shoppade kläder till Ed i en butik mittemot (de hade massor av fina ekologiska märkeskläder med 60% rabatt!). Efter det gick jag in på Drybar och tog en blow out. Höjden av lyx?


Som namnet antyder så sitter man vid en bardisk och får håret fönat. Valfri dryck ingår. Förra gången körde jag på lockar, den här gången blev det rakt. Har tyvärr ingen efterbild... 

Sen åkte jag till The Grove och shoppade lite, vidare till Fred Segal (hade bara råd med en t-shirt till Isak i den affären) och sista stoppet blev Larchmont för lite fika. 


På kvällen gick jag och Erik ut och åt middag. En riktigt härlig dag!


3 kommentarer:

  1. Det enda felet med den dagen är att jag inte är där och delar den : )
    Låter underbart! Själv sitter jag ensam i ett tomt rum på föris, har gått ifrån för första gången och Stella blev som
    Väntat jätteledsen. Känner mig dock rätt cool och tror att det här nog ska gå vägen till slut.

    SvaraRadera
  2. Alltså Gud vad lyxigt! Är barnvakten hemma m barnen på kvällen då? Nattar ni eller hon?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis! Vi lägger Ed och hon lägger Isak.

      Radera