lördag 25 januari 2014

Inte alltid bara härligt

Ed är förkyld och har sovit uselt de senaste två nätterna. Jag är så trött att jag är helt yr. Isak är rastlös, Erik har massor att göra på jobbet och ikväll ska vi få gäster på middag och övernattning. 

Himlen är i alla fall blå och solen skiner, alltid nåt. Men mina tankar just nu handlar nästan bara om sömn. Jag är besatt av tanken på att få sova en hel natt. 

Nu ska jag åka till Whole Foods men det känns faktiskt lite obehagligt att sätta sig i bilen när huvudet snurrar och ögonlocken är tunga. Både jag och Erik hade varsin nära-döden upplevelse den här veckan i trafiken. Och jag ser krockade bilar hela tiden. Jag tar nog en tredje kopp kaffe innan jag åker... 

1 kommentar:

  1. Usch vad jobbigt! Tänk vad två dåliga nätter kan göra, man blir en helt annan människa, tråkig, grinig, inget tålamod och virrig. Hoppas han blir bättre snart och att du inte behöver köra så mkt bil, läskigt ju. Vad hände när ni körde då?

    SvaraRadera